خرید مفتول گالوانیزه و بزرگترین راهنمای قیمت سیم گالوانیزه

Wiki Article

براساس به کاربرد های گسترده آن، در برخی موارد نیاز است سیم سفید سطحی صاف و صیقلی داشته باشد.

بالاخره روش باز پختی به صورت همزمان توسط دو فرد با نام های ویلیام اسمیت و جیمز هارسفال کشف شد . به این روش پتنت نیز می گویند. کشف این شیوه باعث شد مقاومت کشش مفتولی تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

مفتول های فلزی به دو دسته تقسیم می شوند که به نوع فابریک و غیر فابریک معروف هستند. در ادامه قصد داریم به توضیح روش تولید این محصول بپردازیم.

(زیرا ماندگاری بیشتری داشته و نیاز به نگهداری کمتری دارد.)

رابیتس بندی به دو دسته سخت و نرم تقسیم می شود که هر چه مقدار کربن بالا باشد، میزان آن نیز سخت تر خواهد بود.

کاربرد آن ها بستگی به محیط و استفاده ی آن دارد. برای آشنایی با کاربردها و انواع مختلف مفتول ها با ما همراه باشید.

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری این محصول کیفیت است .در صورتی که استانداردهای لازم رعایت نشود مصرف کننده مجبور به پرداخت هزینه های اضافه می گردد. در مورد مفتول های گالوانیزه انجام عملیات گالوانیزاسیون تاثیر زیادی بر کیفیت محصولات دارد.

بعد از این مرحله مفتول ها را وارد کوره ی ادامه فلز مذاب روی می کنند .پس از عبور آن مقدار اضافه را که بر سطح وجود دارد را برمی دارند.

مفتول گالوانیزه سرد نیز نوعی دیگر از مفتول گالوانیزه است که در مقایسه با نوع گرم آن یک لایه بیشتر روی مفتول قراردارد که به آن لایه گالوانیزه سرد گفته می شود که این لابه باعث می شود مفتول مقاوم تر و منعطف تر شود اما در مقابل رطوبت مقاوم نیستند.

همانطور که می دانید، سیم گالوانیزه بسیار مقاوم است و می تواند از ورود افراد و یا حیوانات در اطراف خانه شما، جلوگیری کند.

بر اساس نوع می‌توان دسته‌بندی‌های مختلفی را برای سیم مفتول گالوانیزه‌ها در نظر گرفت که لازم است حتما از آن‌ها اطلاع داشته باشید:

این محصول از نظر جنس و روش تولید، به صورت زیر تقسیم‌بندی می‌شود:

آهن آلات مفتول خرپا خاموت رابیتس سیم زیگزاگ سیم آرماتور بندی مش

چاپ تمام قیمت ها اشتراک قیمت سیم گالوانیزه بروزرسانی ۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۱۲:۱۱ خروجی اکسل

Report this wiki page