طراحی سایت

Wiki Article

آیا سایت فروشگاهی تابان شهر درگاه پرداخت اینترنتی دارد ؟

بنابراین می‌توانیم با اجرای تکنیک‌هایی روی سایت شما، آن را برای گوگل بهینه کنیم، تا سایت در صفحه اول گوگل، به مشتریان نشان داده شود.

برای طراحی سایت فروشگاهی وردپرس بهتره یا سایت اختصاصی؟

در ادامه، در رابطه با این دو شیوه طراحی سایت فروشگاهی صحبت می‌کنیم.

تولید محتوا سایت حرفه ای (تهیه عکس با کیفیت و ارائه توضیحات کامل محصول)

از عواملی که می تواند در هزینه ساخت وب سایت فروشگاهی تاثیر بگذارد، وارد کردن مطالب است. تیم وب پویا، مطالب اولیه مناسب سایت و لوگوی سایت را رایگان طراحی می کند. ولی اگر کارفرما مایل باشد، با توجه به سایت و محتوای سایت، تیم ما مطالب سئو شده را وارد سایت می کند و هزینه وارد کردن محتوای سایت با توجه به سایت شما می باشد.

برای حوزه کتاب و لوازم التحریر هم میتونید طراحی سایت انجام بدین؟

من یک سایت فروشگاهی دارم امکان اضافه کردن قابلیتی که کاربر برای ثبت آدرس بتونه از نقشه استفاده کنه و لوکیشنش و ثبت کنه وجود داره؟

همچنین مشکل ترافیک وجای پارک هم بر این مشکلات اضافه می کند و خرید را برای ما سخت تر و زمان بر تر می کند.

طراحی سایت فروشگاهی مانند افتتاح یک شعبه جدید برای فروشگاه شماست. این شعبه در تمام روزهای سال و به صورت شبانه روزی ویترین و فروشنده محصولات شماست و مشتریان شما در مواقع نیاز به کالای شما دیگر نیاز به جستجو و مراجعه به رقبای شما ندارند.

من یک اپلیکیشن فروشگاهی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی دارم آیا طراحی سایت این سایت فروشگاهی هم لازمه؟

پشتیبانی قوی طراحی سایت خیلی مهمه که طراحی سایت شرکتت دست کسایی باشه که همیشه کنارت باشن و تو مشکلات سریع بهت کمک کنن. طراحی سایت فروشگاهی بر اساس سئو طراحی سایت شما باید طبق اصول سئو باشد تا بتوانید در گوگل بدرخشید.

یکی دیگر از عواملی که در قیمت سایت فروشگاه اینترنتی تاثیر گذار است، نوع پشتیبانی سایت است. گروه وب پویا به مدت یک سال، پشتیبانی سایت را از طریق برنامه تیکتینگ رایگان انجام می دهد و پس از یک سال بنابر درخواست مشتریان، با توجه به نوع سایت با مقداری هزینه پشتیبانی سایت را بر عهده می گیرد.

. ) میتوانید به دریافت درگاه پرداخت از بانک مربوطه مراجعه نمایید پس از آن تیم ما اجازه ی نصب درگاه را برای سایت شما خواهند داشت.

Report this wiki page