خرید مفتول گالوانیزه و سیم گالوانیزه برای آدمک چیست

Wiki Article

روش های گالوانیزه کردن را می توانید در لینک رو به رو مشاهده کنید . انواع گالوانیزاسیون ( گالوانیزه کردن )

سیم سفید سبب می شود که تابلو های هنری، قاب ها و … به خوبی بر روی دیوار جای بگیرند و از لحاظ یک پارچگی قطعه و ایمنی عملکرد خوبی دارد.

برای اینکه پروسه خرید برای مشتریان گرامی مرکزآهن آسان شود، تیم پشتیبانی روزانه قیمت مفتول گالوانیزه را در سایت بروز رسانی می‌کند. قیمت روزانه مفتول گالوانیزه با توجه به فاکتورهای مختلفی ارائه می‌شود که تمام این موارد به طور دقیق توسط تیم حرفه‌ای بررسی می‌شود.

این نوع محصول را به علت استفاده از مس با عنوان مسوار و مسی می شناسند. بر روی این نوع مقطع فولادی یک پوشش مسی وجود دارد که در موارد زیادی نظیر عایق بندی، آرماتوربندی، صنایع یخچال و کابینت سازی، بسته بندی، صنعت ریلی و صنایع مفتولی به کار می برند.

همچنین سیم سفید برای ساخت بسیاری از لوازم منزل همانند لوستر و آباژور استفاده می شود.

بدین ترتیب یکی از اصلی ترین مراحل در تولید این سیم، عملیات روکش کاری یا گالوانیزاسیون می باشد.

ورق گالوانیزه این آهن ، حتی اگر پوشش آن هم شکستگی پیدا کند، از زنگ زدن محفوظ می ماند. ماهیت آهن گالوانیزه در آهن گالوانیزه ، بین آهن و روی ، پیلی الکتروشیمیایی تشکیل می شود که در آن روی به جای آهن به عنوان آند بکار می رود و آهن به عنوان کاتد. روی در آند اکسید می شود چون فلزی پست تر یا فعالتر از آهن است و دارای پتانسیل احیاء کمتری از آهن است و پتانسیل اکسید بیشتری از آن دارد.

سیم فولادی گالوانیزه بسیار مقاوم است و کار اصلی آن، حفاظت از اموال شما است. گالوانیزه شامل پوشش سیم از جنس استنلس استیل با یک فلز محافظ، برای جلوگیری از زنگ زدگی، مانند روی یا همان “زینک” است. سیم گالوانیزه در برابر زنگ زدگی، بسیار مقاوم است.

در ادامه مفتول گالوانیزه و روش تولید آن با استفاده از شیوه سرد باید گفت در این فرایند تولیدی نیاز نیست که از مواد مذاب استفاده شود.

همانطور که می دانید، سیم گالوانیزه بسیار مقاوم است و می تواند از ورود افراد و یا حیوانات در اطراف خانه شما، جلوگیری کند.

در مواردی که از سیم نرم استفاده می شود، نیاز به وارد کردن نیروی بسیار کمتری می باشد. بدین ترتیب استفاده از نوع نرم برای مصرف کننده نیز راحت تر می باشد.

نوع نرم به خاطر کربن کمتر، انعطاف پذیری بیشتری داشته و با استفاده از گازانبر پیچ داده تا دو قطعه را محکم بگیرد.

مقاومت بالا برای تاب داده شدن و استفاده در محصولات بافتنی

بدین ترتیب در مواردی که نیاز است سیم جهت بستن دو قطعه به هم مورد استفاده قرار بگیرد و نیاز به پیچ دادن با گاز انبر دارد، نمی توان بازدید کنید از نوع سخت استفاده کرد.

Report this wiki page