شاخص های طراحی سایت که باید بدانید

Wiki Article

امنیت برای هر کسب و کار اینترنتی اهمیت بالایی دارد. امنیت سایت را می‌توان در سه سطح مورد ارزیابی قرار داد که عبارتند از: اطلاعات مدیریت، امنیت در کدنویسی و امنیت در سرور.

البته باید در نظر داشت که طراحی سایت این نوع وبسایت ها زمان بر و پر هزینه است، قبل از اقدام برای طراحی سایت، حتما جوانب مختلف را بسنجید و مطمئن شوید که کسب و کارتان به این نوع از سایت نیاز دارد.

ما در این قسمت به المان‌های بصری طراحی وب می‌پردازیم و همچنین نکاتی را در مورد زیبایی شناسی طراحی سایت به شما آموزش می‌دهیم.

در این نوع طراحی گرافیکی سایت شما کاملا خلاقانه و حرفه­ای ارائه خواهد شد و کاربران شما با دیدن سایت شما متوجه می­ شوند که شرکت شما یک شرکت معتبر و حرفه­ ای است.

همکاری با وبسیما به معنی دسترسی شما به تجربه و دانش جمعی از متخصصین است که در همه مراحل کار از ایده تا فروش در کنار شما خواهند بود.

معمولا سایت های آموزشی ترافیک خود را از بخش مقالات می گیرند و کاربران را به صفحات فروش دوره هدایت می کنند.

همچنین می توانید تعداد زیادی از این قالب ها را سفارشی سازی کنید ساخت سایت تا به صورت دلخواه شما طراحی شوند اما این موضوع را در نظر داشته باشید که قادر منبع به ایجاد تغییرات کلی بر روی سایت خود نمی باشید.

تایپوگرافی به جنبه های بصری  مانند انتخاب فونت و ترتیب متن مربوط می‌شود.

سیستم اینجا های چند فروشگاهی نیز معمولا از پورتال برای دسترسی بهتر کاربران یا همان فروشندگان استفاده میکنند. همچنین خود پورتال نیز به انواع مختلفی از جمله طراحی سایت پورتال سازمانی، بیمارستانی، دانشگاهی و … تقسیم بندی می شود.

امنیت : وب سایت های اختصاصی از امنیت بالاتری نسبت به قالب های آماده برخوردار هستند. امنیت سایت های وردپرسی و قالب آماده به دلیل تعدد در کد ها و گاها غیر اصولی بودن کد های قالب، می تواند دچار نقص شود و آسیب پذیری بیشتری در برابر حملات و ویروس ها داشته باشد.

عملکرد وبسایت شما اساساً به نحوه کار وبسایت‌تان اشاره دارد. کلیک کنید از سرعت و سهولت استفاده گرفته تا اقدامات خاصی که می توانید روی آن انجام دهید.

وب سایت­های خدماتی انواع مختلفی دارند که از رایج­ ترین آنها می ­توان به سایت­های پزشکی، آژانس­ های تبلیغاتی، حقوقی و… اشاره کرد. وب سایت دیگری که این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده است، نوع فروشگاهی است که برای فروش محصولات فیزیکی و فروش محصولات و فایل­ های دیجیتالی مناسب است.

هاست دانلود بهترین گزینه برای ارائه خدمات دانلود های حجیم

کدنویسی اختصاصی و ایجاد یک سیستم اختصاصی علاوه بر هزینه بسیار بالا از نظر امنیتی و توسعه‌پذیری چالش‌های زیادی را برای یک کسب‌وکار ایجاد می‌کند.

Report this wiki page