طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

طراحی سایت فروشگاهی به صورت داینامیک این امکان را به شما می دهد که مدیریت کامل پرتال خود را بدون وابستگی به شرکت طراح به دست بگیرید.

در تارینوتک ابتدا داکیومنت پروژه با همفکری شما تهیه و تدوین خواهد شد. بعد از این مرحله طرح های اولیه سایت در قالب وایرفریم طراحی میشوند. وایرفرم ها طرح های بسیار ساده هستند که جانمایی بخش های مختلف سایت را نشان می دهند و فاقد رنگ ، جزییات و … هستند.

من یک سایت فروشگاهی لازم دارم که موجودی محصولات هر روز یک مقدار مشخصی آپدیت بشه

فضای اینترنت بستری را فراهم کرده است که برای جذب مشتری و فروش محصولات نیازی به حضور در فروشگاه نیست. دیگر لازم نیست صبح تا شب در فروشگاه بمانید و منتظر مشتری باشید. اینترنت توانسته است فضایی را فراهم کند که حتی در نیمه شب که فروشگاه شما بسته است نیز به فروش محصولات خود بپردازید.

به طور مثال برای طراحی سایت فروشگاهی لوازم خانه و آشپزخانه باید جنس، مدل، برند، ابعاد و مشخصات دیگر کالا را به صورت دقیق برای مشتریان خود بنویسید تا بتواند خریدی موفق انجام دهد.

اگر شما قصد طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی را دارید به این نکته توجه کنید که هیچگاه این کار را با قالب هاب آماده و توضیحات بیشتر رایگان در اینترنت انجام ندهید زیرا این مورد یکی از المان های منفی گوگل حساب می‌شود و حتی ممکن است سایت شما از روی فضای اینترنتی توسط گوگل حذف شود.

هزینه طراحی سایت وردپرسی هم اصلی ترین موردی که داره بحث امکاناتش هست که جلوتر کامل توضیح میدم.

یعنی شما یکبار هزینه میدید به طراح سایت که سایتتون رو طراحی و آماده کنه و روی هاست منبع و دامنه قرار بده.

برای ثبت سفارش طراحی سایت و برآورد هزینه سعی کن که توی متن درخواست نکاتی که برای خودت فکر منبع میکنی هم هستند رو بنویسی.

در صورتی که سایتی دارید میتوانید ارتقا و ری دیزاینش کنی!

من یک اپلیکیشن فروشگاهی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی دارم آیا طراحی سایت فروشگاهی هم لازمه؟

پیش از آغاز طراحی، از مشتری خواسته می شود اینجا تا سایت هایی که از نظر ظاهر مورد پسند او می باشد را معرفی نماید. این سایت ها می توانند نمونه های داخلی و یا خارجی باشند.

در ضمن علاوه بر آمارگیر خود سایت شما میتوانید گوگل آنالیتیکس را نصب کنید تا با دریایی از دیتا ها از سایتتان مواجه شوید. بهترین کار برای طراحی سایت فروشگاه بهره جویی از تجربیات سایت منبع یک شرکت طراحی وب سایت فروشگاهی معتبر است تا با اطمینان خاطر طراحی سایت خود را انجام داده و با خیالی آسوده از پشتیبانی های آنها استفاده نمایید.

Report this wiki page