طراحی وب سایت

Wiki Article

پس از خرید دامنه نوبت به خرید هاست می‌شود. بر حسب نوع پروژه نوع هاستی که خریداری می‌شود متفاوت خواهد بود.

 در این مرحله وب سایتی که طراحی شده است بر روی‌ هاست بارگذاری می‌شود و با وارد کردن نام دامنه در مرورگر سایت طراحی شده، بالا می‌آید.

Considering the fact that the beginning in the 21st century, the internet happens to be Increasingly more built-in into individuals's life. As this has happened the know-how of the net has also moved on. There have also been major changes in the way in which folks use and accessibility the web, and this has altered how websites are developed.

قالب‌‌های ارائه شده در این وبسایت‌ها، معمولا براساس نوع کاربری شان دسته بندی می‌شوند. از آن جایی که صفحه بندی و ظاهر وبسایت ها براساس نوع کاربری که مخاطب آن هاست و همچنین موضوع وبسایت با یکدیگر متفاوت اند، معمولا قالب‌ها در سه دسته فروشگاهی، خبری و چند منظوره ارائه می‌شوند.

چرا نیاز به سایت فروشگاهی داریم؟ اگر کسب و کار شما دارای محصول و خدمات باشد، نباید در داشتن وب‌سایت فروشگاهی درنگ کنید. امروزه اکثر مردم خریدهای خود را به‌صورت اینترنتی انجام می‌دهند، بنابراین نباید این بازار بزرگ را از دست دهید.

" اسپیناس وب توانست در طول سالیان به یک برند معتبر و قدرتمند در حوزه طراحی سایت کشور بدل شود و همه این ها بخاطر تیم حرفه ای است که نیاز بازار را متوجه شده و به آن پاسخ داده اند به این تیم میتوان اعتماد کرد و بهترین نتیجه را گرفت "

صفحه اصلی فقط چند جمله و چند عکس از شرکت و محصولات نیست! بلکه به‌عنوان نماینده وب‌سایت شماست. این صفحه باید دارای خلاقیت بالایی باشد تا توجه کاربر را در اولین ثانیه به خود جلب کند. البته منظورمان از خلاقیت، طرح‌های عجیب و غریب و پیچیده نیست. صفحه اصلی سایت باید با وجود سادگی، توانایی انتقال سرنخ‌های مهم شرکت شما به کاربر را داشته باشد.

اگر سایتتان به‌صورت حرفه‌ای طراحی شده و محتواهای ارزشمندی در آن بگنجانید، موفق‌تر خواهید شد. برگزاری کمپین‌های قوی و متمرکز از طریق گوگل ادز، کلیک‌های بیشتری را جذب سایت می‌کند و کلیک‌های بیشتر امکان جذب مشتری را بالاتر می‌بَرد. اگر تجربه کاربری ایجادشده از طریق سایت، کیفیت بالایی داشته باشد و با نوع تبلیغ مطابقت داشته کلیک کنید باشد، نرخ سایت منبع تبدیل به مشتری بالا خواهد بود. پیام آوا براساس نوع کسب و کار شما پیشنهادهای جذابی در استفاده از گوگل ادز برای شما دارد! فروش بیشتر با سایت

ارائه نسخه هماهنگ با گوشی آموزش و پشتیبانی پس از تحویل

اگر هدف شما از طراحی سایت فروشگاهی تغییر فضای کسب و کار خود و ارتقا خدمات رسانی به مشتریان و دست یابی به بازار رقبایتان هست، باید یک طراحی منحصر به فرد و کاملا اختصاصی را برای شرکت خود در دستور کار قرار دهید. خرید آنلاین کم کم تبدیل به روتین زندگی افراد شده و مخصوصا کارمندان به‌دلیل مشغله کاری و کمبود وقت تمایل دارند که خریدهای خود را آنلاین انجام دهند.

پس از ارتباط گرفتن مشتریان با ما و بعد از انجام مشاوره، فرم نیاز‌سنجی طراحی سایت اختصاصی به کارفرما ارسال می‌ شود. کارفرما با پر کردن این فرم و ارسال مجدد برای مشاورین ما، نسبت به نیاز‌سنجی ها سه نوع پیش این سایت فاکتور ارسال می شود که پایه، استاندارد و حرفه منبع ای نام دارند.

سازگاری و پشتیبانی از انواع دیوایس ها مانند موبایل ها، تبلت سایت منبع ها و …

گام پنجم آموزش طراحی سایت با وردپرس : تنظیمات اصلی پیکربندی وب

 امروزه برترین سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. کاربران بسیار زیادی در جهان و ایران از این سیستم مدیریت محتوا استفاده می‌کنند.

Report this wiki page