رازهای برتر طراحی سایت

Wiki Article

موقعیت: سالهاست کار می‌کنیم، در عرصه کاری خود شناخته شده‌ایم...

سایت باید توسط خود شما شما دیتا اینتری، محتوا گذاری، سئو سازی شود.

موقعیت: وبسایتی موجود با بازدید بالا و نسبتا موفق داریم...

نکته : ممکن است در طول مدت پشتیبانی، توسعه ای و یا برنامه نویسی و یا افزودن بخشی به سایت که قبلا نگفته اید، بخواهید که مشمول برآوردن و اعلام هزینه مجزاست.

پشتیبانی آنها هم دو برابر سایت های اطلاع رسانی هزینه دارد.

هزینه طراحی سایت و هزینه طراحی قالب سایت : مبلغ طراحی تم گرافیکی و قالب سایت.

در این مرحله بر اساس فهرست صفحات و قابلیت های لیست شده در پیش فاکتور نهایی شده، پیش نویس قرارداد برای مشتری ارسال می‌گردد. قراردادی استاندارد، دوجانبه و منصفانه که بر اساس تحقیقات بین المللی در داده ورزان تدوین شده و طی سال ها اجرا مجرب و آزموده شده و به صورت بُرد بُرد، هم منافع کارفرمای پروژه را در نظر گرفته است و هم منافع شرکت طراح وب پیمانکار را.

سایت فروشگاهی شما ویترین کسب و کارتان خواهد بود و شما باید تمام اصول و استانداردهای لازم را برای آن در نظر بگیرید.

سایت شما دیتا اینتری، محتوا گذاری، سئو سازی و کنترل کیفی و تحویل می‌شود.

قیمت طراحی سایت پزشکی و هزینه ادامه مطلب طراحی سایت پزشکی و نرخ تعرفه راه اندازی پرتال اطلاع رسانی برای پزشکان و موسسات پزشکی ارائه کننده خدمات درمانی و سرویس های سلامت و خدمات تشخیصی و مشاوره پزشکی و لیست مبلغ هزینه طراحی سایت برای اطباء و پزشکان.

بهره‌برداری از سایت : ادمین یا وبمستر یا واحد آی تی نداریم...

شما هرگز نمی توانید با چند ده میلیون تومان، سایتی شبیه به آپارات طراحی کنید! سایت آپارات، که سعی دارد جای خالی یوتیوب را در ایران پر کند، موفق ترین سایت نشر و اشتراک گذاری محتوای ویدیویی در کشور است و با زدن لنزور و فیلیمو، قصد دارد پا جای پای نتفلیکس بگذارد. برای درک ابعاد گسترده مالی این شرکت کافی است بدانید :

بالا بردن ویزیت سایت : سایت مان را در شبکه ‌های اجتماعی مان معرفی می‌کنیم....

اگر سایتی توانست به بازدید بالا برسد و مخاطبین زیادی را جذب خود کند می تواند به روش های مختلفی درآمدزایی کند. البته باید تذکر داد که نه رسیدن به بازدید بالا کار آسانی است که بشود بی تخصص انجام داد و نه درآمدزایی از سایت پربازدید به همین راحتی و بی دردسری است که معمولا تصور می‌شود.

Report this wiki page