توضیح 5 بیانیه ساده درباره طراحی وب سایت

Wiki Article

 بنابراین، به عنوان یک کارشناس فناوری اطلاعات، باید بتوانید به راحتی عملکرد تیم پشتیبانی شرکت طراح وب خود را اندازه گیری کنید.

اگر به هر دلیل در اواسط دوره، از ادامه دریافت سرویس منصرف شدم، شما چه می‌کنید؟

 تعمیر و نگهداری و ارتقاء معمولی می تواند یک کار تمام وقت باشد اگر در این زمینه دانش فوق العاده ای ندارید، خدمات پشتیبانی می توانند همه این موارد را برای شما انجام دهند تا سایت شما همیشه در حال اجرا باشد!

توضیحات و تصاویر هر محصول را با جزئیات وارد کنید. اگر فروش آنلاین ندارید، روی تولید محتوا و تصاویر جذاب وقت بگذارید.

بنابراین فریب ظواهر سایت ها را نخورید! ظاهر سایت یکی بخش های بسیار ساده وب سایت است که معمولا نیاز به دانش خاصی ندارد و هر طرحی که مد نظر شما باشد را می توانید در سایت خود داشته باشید.چیزی که در طراحی مهم است چیدنِ عناصر مهم وب سایت در بخش های مهم است. از این حیث هر وب سایت بر اساس نوع کاربرانی که دارد با دیگری متفاوت است. بسیار مهم است تحقیقات لازم، مثلا در مورد نوع حرکت چشم کاربران روی صفحه مانیتور قبل از شروع کار طراحی وب سایت انجام گرفته باشد.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

ما با پرسیدن سوالاتی و نیازسنجی مختصری می‌توانیم پیشنهاد دهیم که کدام پکیج پشتیبانی میتواند مناسب نیازهای فعلی شما باشد.

  با سلام و احترام. بسیار سایت منبع از لطف و اعتماد شما ممنونیم.در مورد پشتیبانی و خدمات توسعه که ممکن هست در طی سالیان بعد بهشون نیاز پیدا کنین باید عرض کنم که همونطور که در این مقاله هم ذکر شده بهترین راه برای شما پرس و جو از مشتریان قبلی و قدیمی شرکت آوینا پرداز هست. شرکت هایی هستند که سالیان متمادی ما افتخار همکاری با اون ها رو داریم که میان اون ها مجموعه هایی هستند که در گذشته با شرکت طراحی وب سایت دیگری همکاری میکردن.

درآمد آنلاین کسب‌وکارهایی که سایت خود را با ویترین ساخته‌اند

شما در چنین انتخابی آزاد هستید و داده‌ورزان، هیچ منعی بر سر راه ترک کردن خدمات هاست یا پشتیبانی و یا هر دو ندارد. وب سایت شما هم یک وب سایت وردپرسی استاندارد است لذا ادامه دادن پشتیبانی یا هاست آن، در هر جایی ممکن است.

اگر میزبان وب سایت شما از نظر فناوری ضعیف است یا محافظت از سرور ضعیف باشد، ممکن است وب سایت های شما از دسترس خارج شوند.

  با سلام و احترام. بله.امکاناتی که در پلن های پایه ، پیشرفته و حرفه ای ذکر شده امکانات کلی هستند که در وب سایت های شرکتی یا فروشگاهی وجود دارند. به دلیل اینکه تمام وب سایت های که توسط شرکت آوینا پرداز طراحی می شوند کاملا اختصاصی هستند شما هر قابلیت و امکان دیگه رو می تونین به وب سایتتون اضافه کنین.

منظور از پشتیبانی، آپدیت محتوا توسط شرکت طراح نیست. البته که مدیریت و بروزرسانی سایت با خود مشتری بهره‌بردار است. بیشتر منظور از پشتیبانی، پشتیبانی فنی است که تیمی متخصص و حرفه‌ای و مجرب، همیشه حامی شما باشند، حواس‌شان به سرور و بک‌آپ و آپدیت سورس باشد و اگر مشکلی بروز کرد جوابگو و مسئولیت پذیر باشند.

همهبررسی اجمالیبررسی-ویدئوییراهنمای خریدمقالات تخصصی

Report this wiki page