طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

به همین خاطر، طراحی سایت واکنش‌گرا، یک الزام برای سایت‌های فروشگاهی است.

تامین امنیت سایت برای پرداخت آنلاین و حفظ اطلاعات مشتری

با ما تماس بگیرید و اجازه دهید برای شما وب سایتی طراحی کنیم که ترافیک با کیفیتی داشته باشد و نرخ تبدیل شما افزایش یابد.

اما برای بررسی دقیق تر هزینه های طراحی سایت شما قطعا نیاز داریم تا اطلاعات بیشتری از کسب و کار شما داشته باشیم.

اما نکته مهمی که وجود دارد، این است که برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس، از قالب‌های رایگان یا آماده استفاده نکنید.

تیمی از کارشناسان و افراد متخصص در حوزه فناوری اطلاعات را گرد هم آورده‌ایم تا بهترین و کامل‌ترین مقالات و آموزش‌ها را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار دهیم.

سایت فروشگاهی، حاوی اطلاعات خصوصی کاربران است. به همین دلیل، جهت حفظ حریم خصوصی آن‌ها، فروشگاه اینترنتی باید امنیت بالایی داشته باشد.

قالب اختصاصی، امنیت بالاتر و امکانات بیشتری نسبت به قالب‌های آماده در اختیار شما قرار می‌دهد.

البته حرفه‌ای‌ها هم میتونن از فروشگاه ساز اشتراکی استفاده کنند و حجم وسیعی از کار خودشونو به گروه پشتیبان واگذار کرده و تمرکز خودشونو شونو بیشتر روی بازاریابی و جذب مشتری معطوف کنند.

طراحی سایت ریسپانسیو باعث سازگاری و انسجام تجربه کاربر در اندازه های مختلف صفحه نمایش می شود. ریسپانسیو بودن باعث حذف عناصر اضافی صفحه و دلچسب شدن تجربه مخاطب می شود.

از اونجایی که هسته‌ی این سیستم‌ها به صورت رایگان در اختیار شما می‌گیره، برای ایجاد قالب، پلاگین و پشتیبانی نیاز به افراد متخصص دارید که در این بین نیازمند صرف هزینه خواهید بود. البته این هزینه‌ها به شکلی نیست که برای کوچکترین چیزی هزینه کنید. چرا که مزیت اصلی سیستم‌های اپن سورس که دسترسی به جامعه بزرگی از توسعه دهنده‌ها و مستندات هست، به پلاگین‌ها و قالب‌های رایگان بسیار زیادی در وبسایت رسمی این سیستم‌ها نیز دسترسی دارید.

پس اکنون می‌توان این اصطلاح را این طور بیان کرد: “اگر شما اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نکرده‌اید، کسب‌وکار شما در معرض دید تعداد زیادی از مشتریان‌تان، قرار نمی‌گیرد.”

روزانه هزاران وب سایت در جهان، صدها وب سایت در ایران و احتمالا ده ها وب سایت که مستقیم یا غیرمستقیم رقیب شما محسوب می شوند، راه اندازی می گردند. یافتن اینجا کلیک کنید جایگاهی مناسب و محکم در این میان، موفقیتی است که به سادگی محقق نمی شود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه ای سایت است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Report this wiki page